23 oktober 2007

Tentastress!

Ja du jag har nog drabbats av riktigt tentastress! Känner mig inte speciellt stressad just nu, speciellt inte eftersom en av mina tre tentor blivit inställda men jag är så otroligt förvirrad och trött just nu. Kan ju bero på att jag sitter insjunken i böcker som "Operating system concepts" och "Choices - an introduction to decision theory" hela dagarna...

Iallafall så glömmer jag bort det mesta hela dagarna, mer än vanligt! Samt att jag idag var helt säker på att jag hade min mobil med mig till stallet och på uteritten och även var säker på att jag hade tappat min mobil under uteritten. Men som tur var så är jag förvirrad och hade alltså glömt min mobil hemma så den låg där i tryggt förvar när jag, pappa och Åbba var på väg ut i skogen för att leta efter honom (det är en han eftersom han krånglar så mkt ;) )

Men men..på onsdag är det över för denna gång! Får se vad vi ska läsa nästa block, ingen som vet som vanligt =S

1 kommentar:

Barkfoot sa...

I could never decide which was my favourite...'Choices - an introduction to Decision Theory', or, 'Decision Theory - or not?'.