16 oktober 2007

Sitter i klister

Terminen började så bra där jag var igång snabbt med att plugga och gå på föreläsningar. Men tyvärr börjar engagemanget dala lite nu, så mycket annat som lockar mer. Speciellt när den enda kursen vi har föreläsningar som jag kan gå på hålls av ryssen så att man bara förstår små snuttar då och då, samt att hans laborationer är lika svåra att förstå som han själv..=/

Men men..ska väl slå upp den 921 sidor tjocka boken och hoppas på att jag hittar lösningen där!!

Det enda som egentligen får mig att åka ner till s-vall och gå på föreläsningar är att då får jag ju träffa Johannsa och lille KillBill även kallad Dennis pop ;)

3 kommentarer:

Mia sa...

Det blev ju jätte fint med de nya utseendet :D

Anonym sa...

Hej hej! Vad roligt att man kan kommentera på din blogg nu. Jätte trevlig layout har du oxå skaffat! Hoppas att allt är bra och att det löser sig med pluggandet. Dicken hälsar med blöta nosar till Milou och säger att han gärna skulle vilja träffa henne igen :)

Johanna sa...

Ja det är bäst att du fortsätter att komma ner hit!! och kommer du på hur man ökar motivationen så berätta för mig. jag skulle verkligen behöva lite av den varan jag med.