10 oktober 2007

Städnoja och kort på kort!

Ja jag tror nästan att jag är sjuk, har städat frenetiskt i två dagar! Rensat alla möjliga hyllor, garderober och lådor som jag tidigare inte ens orkat tänka på. Men nu så är det gjort! Känns otroligt bra! Passade även på att dammtorka, dammsuga och torka golven i hela lägenheten så nu är det rent och fint här hemma! Man känner sig så otroligt nöjd med sig själv när man är färdig, men vägen dit är lång, iallafall när vi är så dåliga på att städa här hemma...varför städa innan kaoset har infunnit sig?!

Men men...undrar ifall jag ska itu med den sista garderoben imorgon..och kanske..nä nu är det bäst jag lägger ner det här. Tror allvarligt talat att jag är sjuk, eller lik mormor, vi får se vart detta slutar =).

När jag häromdagen skulle beställa ett kort på mitt VISA-kort så förstod jag vilken velig människa jag verkligen är! För det första var det valet av bild som tog en bra stund, sedan var det dags att välja hur mycket inzoomning man ville ha på bilden..det tog tid!! Men nu är valet gjort och jag väntar med spänning på mitt nya kort! Är ju gratis hos Swedbank just nu så det var roligt att testa på. Här nedan kommer min vinnande bild =).

1 kommentar:

ansj sa...

Du är duktig du! haha, ja vin är farligt ;)