04 juni 2009

Tro det eller ej..

..men jag börjar se ett slut på mitt rapportskrivande! Ska alldeles strax börja skriva på analysbiten som kommer vara ca 2 A4, sen är det 1 A4 slutsats, 1 A4 sammanfattning och sen är jag så gott som i hamn! Och när jag redan har skrivit 14 A4så känns det faktiskt som att det här kan gå vägen!

Det konstiga är att jag räknar med att få rest på mitt arbete och jag hoppas nästan på att få det också. För ju mer han påpekar och får mig att ändra ju bättre kommer det ju att bli och ju bättre start har jag till mitt examensarbete =).

Om en timme är det dags för två timmars jobb, det brukar gå fort så det är ingen fara. Sen är det dags att börja leta efter mina flip-flop som verkar vara spårlöst försvunna. Eller jag hittar en av varje, men vet inte riktigt ifall Anders kommer uppskatta ifall jag klär mig så ;). Jag tycker om att packa, men det svåraste är att välja rätt, vad kommer jag vilja ha på mig när vi väl är där?!

Alanya 2008

Inga kommentarer: