02 juni 2009

Långsamt

Idag har jag inte skrivit mycket på mitt arbete, sitter just nu och försöker plita ner lite mer men det går som vanligt långsamt. Men huvudsaken är väl kanske att det går framåt?!

På fredag far vi till Örebro för att fira Dennis som tar studenten, Örebro är ju dessutom min födelseort vilket kanske inte alla som läser detta vet om. Blir dock en snabb-visit då vi far hemåt igen redan på lördag.


Eftersom frågan om Prison Break var från någon anonym så svarar jag här:
Jag måste erkänna att jag blev otroligt besviken när serien inte var slut efter 2:a säsongen eftersom jag trodde att de inte skulle kunna klara av att göra något bra av fler säsonger.

Men serien har varit spännande rakt igenom, på några ställen har jag tyckt att de borde lyckas men då händer något oförutsätt som förstör allt. Men i det stora hela tycker jag att det är en helt underbar serie som innehåller allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej, tack för svaret! :) Ska se om jag orkar ta upp och fortsätta kolla, har nämligen hört fler som fortsatt titta och säger att det är bra.
/Kiki