22 juni 2009

fri som en fågel

idag har jag sett mig som ledig även fastän jag har en hel del skoluppgifter hängandes över mig. Restdelen på arbetet kom redan igår så imorgon är det bara att sätta igång och fixa med det. Men idag var jag ledig!

Jag och hundarna tog en promenad till brukshundsklubben och tränade lite agility innan vi gick vidare förbi stallet och hemåt. Där efter fixade jag lite med hemsidan och lagade mat. Ikväll så har jag och Tesen suttit vid hamnkrogen och druckit vin och pratat massor. Hur trevligt som helst =).

Imorgon är det hundsimning med Anna och Arne som gäller och sedan ska jag en sväng till skolan för att prata lite om mitt projektarbete.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, hittade din blogg via en annan blogg, men kände att jag bara var tvungen att säga vilka fina pinnar du har, jag har en liten kille på drygt 5 år. Ljuvliga hundar. /Hälsningar Helena

www.varvardag.blogg.se