22 maj 2009

storstädning och nya fälgar

Igår storstädade vi lägenheten, vi rensade ur garderober och jag slängde en hel del kläder samt samlade ihop en del som jag tänkte ge bort. Vi hann inte riktigt färdigt innan vi for ut till Häggdånger men det mesta är färdigt, bara vardagsrummet som skall dammsugas och våttorkas.

Vi hann även med att åka och köpa nya fälgar till bilen, det blev otroligt snyggt! Det är Diva krom som vi har nu:



Idag är vi ute i Häggdånger och pysslar på. Jag har försökt läst en artikel som jag ska skriva kritik på tills på måndag men den var så tråkig så jag började fixa lite med hemsidan inför sidflytten istället. Den 1 juni byter ju hemsidan adress eftersom vi får börja använda kennelnamnet då =).

1 kommentar:

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Ja visst är det rena Lönnebergaidyllen =) Kan lova att jag ibland låter som Emils pappa också... SEEEEEBBBAAASTIAN, förgrymmade unge!!!! =)