20 maj 2009

oj oj vilket dagsverke!

I studieväg är det inte mycket som har frambringats idag, jag har verkligen försökt men har blivit avbruten av busande valpar, tvätt som måste stoppas in, hängas o.s.v.

Detta är iallafall det jag har fått till på mitt arbete idag:

"Data-flow modeling use data-flow diagrams, DFDs, for a better visualization of the system. The data-flow diagram shows external entities, processes, data-flow and data-stores. "

Sen har jag även läst igenom en hel del artiklar för att ta reda på mer om DFD, men det var ju tänkt att jag skulle hinna skriva lite mer än det där iallafall. Men men..nu är jag ju påläst så nu går det ju fortare att komma igång nästa gång jag sätter mig och skriver!

Nu är det dags för ännu en maskintömning/hängning och sen så far jag vidare till jobbet.

Inga kommentarer: