12 maj 2009

skitiga fönster och ställningsbyggare som kikar in


Nu när solen lyser genom fönstren så syns det verkligen att det är dags att putsa dem! Men det är verkligen något som jag inte tycker om eftersom jag både är usel på det (finns alltid fläckar kvar) samt att jag är extremt höjdrädd!

Fast det är ju därför jag borde passa på nu eftersom vi har ställningar runt hela huset då de ska måla om fasaden, så då är det inte lika stor risk att jag ramlar ner!

Negativt med dessa ställningar är ju att det går runt ställningsbyggare på dem som kikar in på mig när jag pluggar..och så blir jag nervös av att se dem klättra runt på ställningarna, nåde dem om de ramlar ner!


Nu ska jag återgå till mitt projektarbete, på torsdag ska jag träffa Aron och prata om Requirement Engineering så då gäller det att jag är påläst och har fått till en bra grund för arbetet eftersom det så småningom ska bygga vidare på mitt examensarbete.

Inga kommentarer: