28 maj 2009

4-spann!

Tog mig en promenad och hämtade bilen bortanför tobaksmonopolet, där den har varit och blivit lite omgjord för att fälgarna ska passa bättre. Hade egentligen bara tänkt ta med mig två hundar för enkelhetens skull men jag tyckte så synd om de två som skulle bli kvarlämnade så jag tog med mig dem också.

Vi fick otroligt mycket blickar och kommentarer från olika människor, många undrar ifall vi verkligen kan se skillnad på dem. Det gör vi utan tvekan men jag förstår deras undran, jag har haft precis densamma när jag kikat runt på bilder där folk har massor av dp av samma färg!

Men frågan är ju ifall ni ser skillnad??

Bild 1.

Bild 2.


Bild 3.


Bilderna föreställer Atlas, Charlie och Anton, men vem är vem?
Kommentera med er gissning!!

4 kommentarer:

Anna sa...

nummer 1:charlie måste vara öronen som avslöjar henne;P Nummer 2: är atlas för anton har större öron än så ;) och nummer 3: måste vara mina lilla Anton fy mig om jag gissat fel hahahahaha

carolina sa...

nummer 1 är ju lilla charlie=)
nummer 2 är anton =)
och nummer 3 är atlas=) kramar

maja sa...

nummer 1 charlie ialf hahah bara henne jag träffat nu efterår ;)

Cicci sa...

jag gissar på charlie överst för hon ser femininast ut på hållningen ;) och sen har jag ju såklart ingen aning om de andra, men man ser ju en liiiten skillnad på den i mitten. hans ljusa teckning bakåt käken har ju "gått av"... :P