13 november 2008

Shoppingdag

Gårdagen förvandlades till en shoppingdag för mig och Anders. Vi var först i Sundsvall och inhandlade ett par julgardiner till köket samt ett par träningskor till mig. Tyvärr visade sig skorna inte fungera med mina tjoka iläggssulor så dem har jag tråkigt nog lämnat tillbaks idag. Synd eftersom de både var snygga och billiga!

Vi var även in en sväng i Birsta och shoppade, köpte lite julsaker (inslagningspapper, etiketter o.s.v.), julklappar, ett trådlöst tangentbord med mus till mig, ett nytt batteri till min mobil, allehanda saker på ÖB och nya ridvantar på Hööks.

Där efter for vi till Häggdånger och åt supergod rökt fisk samt drack te och åt hembakt mjukt tunnbröd =)

Det var gårdagen i stora drag det, en dag som jag innan var nervös inför men som visade sig bli riktigt, riktigt bra!

Inga kommentarer: