19 november 2008

Hoppning och Friskis & Svettis

Igårkväll så var jag och mamma till Madde (min kusin), Kjell-åke och Elin och grattade Elin i efterskott på hennes 3-årsdag =) Hon är så otroligt söt, och så liten!

Lite senare var jag och Linda på ett aerobic pass på friskis, men det var tyvärr inget att hurra över. Blev inte ens svettig =/

Idag så har jag hopptränat med Mirran, när jag värmde upp så var hon otroligt medgörlig motför vad hon har varit på sistonde då hon istället har visat upp sin stoiga sida. Hoppade sedan en 4-studs med fokus på lugnt tempo hela vägen, på slutet fick jag till riktigt bra anridningar i båda varven =D

Även Linda trotsade sig själv och satt upp och skuttade över ett litet hinder med Mirran. Gick hur bra som helst!!

Nu ska jag sätta mig och plugga någon timme innan det är dags för middag och sedan ett nytt friskis-pass.

Inga kommentarer: