17 november 2008

Jag gör ett bra försök iallafall!

Sitter med den marknadsföringsuppgift jag började med i fredags och jag måste säga att jag idag har hunnit en bra bit vilket känns bra! Hade hoppats på att jag skulle bli färdig med denna uppgift idag men det känns lite svårt eftersom jag vid 14.30 skall träffa Carolina och sedan är det fullt schema för resten av kvällen så jag hinner troligen inte skriva något mer då.

Men jag gör ju så gott jag kan iallafall =)

Igår var det en lugn och skön dag, gick en sväng upp till Stefan och Jenny och hälsade på, var hos mamma på kvällen och såg sedan en film här hemma. Precis som en söndag ska vara, lugn och skön!

Nu ska jag fortsätta skriva på uppgiften!

Måste bara tillägga att det är så otroligt mysigt att det har kommit lite snö!! Allt blir så ljust och fint!

Inga kommentarer: