28 november 2008

För den som går i väntans tider känns tiden alltid lång!

Just nu väntar vi på att Milou ska börja löpa, och jag som har en förmåga att oroa mig för allt möjligt har helt plötsligt fått för mig att Milou inte kommer börja löpa på minst 6 månader! Vad jag grundar detta på vet jag inte riktigt, men jag är ju som jag är ;)

Jag är nog lika orolig och skrockfull som en gravid kvinna just nu! Helst av allt skulle jag vilja fixa och köpa allt som behöver köpas inför valpningen men samtidigt så vill jag inte göra någonting fören jag vet att Milou ha valpar i magen, och för att få det måste hon ju paras och för att kunna göra det så måste hon ju börja löpa. Så då var vi på punkt 1 igen där det enda vi kan göra är att vänta..

Jag vill ha sådana här söta "råttor" här hemma nu, nu, NU!

1 kommentar:

ansj sa...

gud vilka söta små knoddar! =D