25 september 2008

prison break

eftersom jag varje dag läser en hel del andra bloggar (plus att jag ju pratar med Johanna varje dag) så har jag ju förstått att det är en del människor som följer mängder av olika serier som går på tv. Men eftersom jag är otroligt dålig på namn och tv-tider så har det nog aldrig riktigt blivit någon grej för mig. Jag kan bara säga att jag tror att jag har sett något avsnitt av alla dessa CSI som finns, något avsnitt av One three hill osv. men jag har mycket svårt för att skilja dem åt..

Men sen finns det en serie som har fångat mig, Prison break!! Otroligt bra, dock lite långdragen, men återigen otroligt bra serie!! Och det jag egentligen ville berätta med detta inlägg att de nu har kommit ut med 5 nya avsnitt =D.

Vet inte varför jag egentligen fastnat mer för denna serie, jag kan efter mycket funderande komma på 2 stycken namn ur serien och inte ens de var jag helt säker på. Jag minns sällan vad det förra avsnittet handlade om utan får helt och hållet lita på den lilla snutten som visas i början av varje nytt avsnitt, men vad gör det, varje avsnitt fångar mig och får mig att vilja se vad som händer nästa gång!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad då? jag ser ju aldrig på serier ;)