22 september 2008

Full fart

Helgen har bjudit på en hel del positiva saker.

I fredags var jag och Anders på bio, såg Patrick 1,5. Jag tyckte den var riktigt rolig och tankvärd! Åt även god middag och drack vin =).

På lördagen hade jag morgonjour samt att jag packade inför tävlingen. Vi hann även med att köra lite agility med en Milou som verkligen var superkoncentrerad denna gång även fast det fanns lösa hundar runtomkring! Lade ner lite extra fokus på raka linjer för att få henne att bjuda på rakt fram själv utan att vi springer bredvid.

Åt även denna kväll god mat, lax och romsås! Min favorit =). Såg på tv och tog det lugnt.

På söndagen var vi iväg till Näset för att tävla. I 1m så fick vi ett stopp pga ett missförstånd samt en rivning pga att förhållningen i linjen aldrig riktigt gick igenom. I 1.10 så blev det bara missförstånd..

Tog det lugnt resten av dagen/kvällen, såg på tv och åt gott.

Idag så ska jag iväg till skolan och redovisa mina vetenskapliga rapporter på engelska =/. Men men..blir nog skönt att få det överstökat.

Avslutar med lite bilder från lördagens agilityträning.



1 kommentar:

Anna sa...

Tack tack =) jag förstod precis vad du menade =)