28 september 2008

Jag ska bli rik!

Ja det är så mina planer för framtiden ser ut! Jag tänkte bli riktigt, riktigt rik så att jag kan kosta på mig sådana här underbara behandlingar med jämna mellanrum!

Massageupplevelsen började med en helt underbar ryggmassage och sedan peeling av hela kroppen. Duschade av denna och fick sedan en kroppsinpackning, jag låg hela tiden på en brits med värmedyna och nu fick jag plast och ett täcke på mig, otroligt mysigt! Massösen fortsatte sedan med ansiktsbehandling av olika slag och så en inpackning även där. Medan jag låg och väntade på att inpackningen skulle torka till så somnade jag eftersom jag låg så skönt =).

Till sist var det avduschning igen och lite jacuzzi bubbel med exotiska frukter som tilltugg.

Fick även testa på hydrojetmassage, då ligger man på något som liknar en vattensäng och får strålar upp längs ryggen och benen. Det var skönt, men det slår inte mänsklig massage.

Där efter bubblade jag och Anders ett tag innan det var dags för påklädnad och lunchbuffé.

Efter denna behandling så var jag helt slut i både kropp och knopp så jag somnade till en stund i bilen när Anders var in på Media Markt =).

Inga kommentarer: