23 september 2008

oordning

försöker för tillfället att få lite ordning på mina studier, har lite laborationer och tentor som ligger och släpar. Men nu när det "bara" är ett år kvar så börjar paniken kännas i kroppen! Jag vill ju inte läsa längre än vad jag behöver. Men jag har iallafall gått ut hårt och förhoppningsvis kommer jag att lyckas med alla mål jag har satt upp för detta läsår.

oordning är det dessutom här hemma, men har ingen lust att städa..
Kanske att jag känner mig mer inspirerad efter att ha varit i stallet någon timma.

Nu ska jag fortsätta mitt organiserande av skollivet..

1 kommentar:

Anonym sa...

Har visat Vincent bilder på eran lilla sötnos och han är helt förtrollad, haha! han (&jag) vill att ni ska komma hit nån dag så vi får träffa henne =) vi hörs något =) kram!!