02 december 2007

Julen är här!!

Nu har jag julpyntat lägenheten, blev riktigt mysigt! Fast som vanligt är det lite lampor som behöver bytas och dylikt..men nu är allt framtaget iallafall =).

Min favoritjulprydnad står på vardagsrumsbordet, en tjock porslinstomte som man kan ha ett ljus i. Jättefin!!

Denna helg har varit en riktig stallhelg, har både lördag och söndag mockat och fixat allt för tre hästar samt ridit 1. Plus att jag hade morgonjouren i morse..

Men framförallt har helgen gått i julens tecken. Mamma och jag har haft storbak av pepparkakor (med glasyr!), knäck, fudge och lussekatter. Och för ovanlighetens skull så var jag inte bara med och provsmakade utan hjälpte även till med själva bakandet! Sedan har vi även druckit glögg samt varit på skyltsöndagen. Julmys på hög nivå!!

Snart, snart, snart kommer Anders hem!! =D=D

Inga kommentarer: