30 november 2007

Amanda Jenssen, min idol!!

Ikväll var hon helt underbar!!!!

Hallelujah var nog det bästa jag någonsin hört! (Kan vara för att jag sällan minns de låtar jag hört..men men..) Rös över hela kroppen, hennes röst , hennes scenspråk..ja där har vi en riktig artist!! Vad gör ett par falska toner då och då när man fixar allt annat med stjärnglans!

Ifall ni missade henne kan ni få uppleva det underbara här :

http://www.tv4.se/player/idol/player.html?framed=1&pid=191892&itemId=&treeId=30238

HEJA AMANDA!!!!

är även glad att Marie tog sig vidare, vilken röst! Tänk att för en gångs skull är båda mina favoriter till final!!

2 kommentarer:

ansj sa...

haha njut!!! =D

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Hej hej!

Jo Wilma är 50% labrador och 50% border collie. Hanen detsamma så vi håller oss tillsamma =)