28 december 2007

och så var julen slut...

dagarna har gått så fort så jag har inte riktigt hunnit med mig själv!

På julafton var det traditionsenligt julmys hemma hos mamma och pappa, startade på förmiddagen med tomtegröt och skinkmackor och avslutade med julbord, paketöppning och glöggdrickning =) Vi var de vanliga julfirarna plus lilla tillskottet Milou då =)

Fick otroligt fina paket även i år!! Är otroligt bortskämd har jag märkt! Så många underbara runt om kring mig som ger otroligt fina julklappar!!

Julklappen med stort J är nog min efterlängtade Charles Owen hjälm!!

Juldagens firande startade ute i Häggadånger med god mat och dryck för att sedan fortsätta inne i staden med mer god dryck och trevligt sällskap! Var ut på krogen och dansade, mötte en hel del knäppskallar, värst var väl taekwondo-tjejen vid toaletten..haha, vilken bluff! Hade iallafall riktigt roligt, tack Johanna för inträdet!

Sen har annandagen och torsdagen bara flutit förbi..har jobbat lite, ridit och försökt tagit det lugnt =)

Nyår närmar sig med stormsteg! =D

Inga kommentarer: