09 november 2007

Duktiga jag!!

Nu har jag fått tillbaks båda förra veckans skrivna tentor och jag måste säga att jag är otroligt nöjd när jag får meddela att jag klarade båda!!! =D Beslutsteorin var jag inte speciellt orolig för men Operativsystemtentan var det lite värre med, känns iallafall bra att mitt för en gångs skull effektiva pluggande gav resultat!

Nu ska jag fira med att sova någon timme eftersom jag hade svårt för det i natt...kanske var fullmånens fel, vem vet?!

Sedan är det stallet som gäller, kanske måste trimma lite dressyr idag så att jag får stopp på fröken på söndag, hade vissa problem med det under uteritten igår.. Men men, vad gör det när hon verkar så glad =)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja du är så otroligt duktig :D lite aundsjuk är jag allt ;) speciellt idag..

ansj sa...

härligt! måste kännas underbart! =)