04 november 2007

Halloween!!

Igår firade jag och Johanna halloween med en riktigt heldag/kväll! Åt god middag, massa godis och ostkrokar, drack gott och avslutade det hela med att dansa för fullt på kårhuset som var prytt med allehanda halloweensaker. Dock hade någon tyckt det var otroligt roligt att sprida ut fejkspindelnät överallt, och detta hade en väldig förmåga att fastna på en =/

Hade iallafall en otroligt rolig kväll, med massor av dans!! Ägde dansgolvet större delen av kvällen eftersom folk inte vågade sig ut dit! Hade i och för sig dödsängeln (Johanna) med mig så man ska väl inte klandra dem ;)

Jag fick även chansen att vifta lite med mitt vackra "önske-spö", eftersom några killar helt klart trodde att jag var en önske-fe =)

Kvällen kan sammanfattas som en toppenkväll med massor av bra innehåll =)

2 kommentarer:

ansj sa...

haha, hur lyckades ni med det?? =)
Var ni utklädda? vill se bilder =P

Johanna sa...

Ja herregud vad kul vi hade :D Ja jag håller med annso, lägg upp lite bilder nu!!