08 november 2007

Upp och ner

Jag som trodde att det hade ordnat sig med mina studier för denna gång hade förstås helt fel, fick häromdagen reda på att jag för flera veckor sedan borde ha valt en valbar kurs som jag ska läsa nu. Istället försöker jag nu komma in på kurser som redan startat o.s.v. men men.. jag hoppas det löser sig på bästa sätt!

Hoppade iallafall med Mirran i tisdags inför tävlingen i helgen och hon kändes riktigt riktigt fin. Runda härliga språng och lugnet själv =)

Sen är det mentorsskapet som gnager hela tiden, är less redan innan det startat! Ska väl försöka ringa några fler idag så får vi se ifall jag få något napp.

1 kommentar:

Johanna sa...

Du ska se att allt kommer att lösa sig!! Ibland kan det vara svårt att se hur men på något underligt sätt så gör det alltid det. Plus att du är otroligt duktig i skolan så du klarar det =D