11 juni 2007

Fullspäckad men lugn helg

Ja hela tiden har det varit saker att göra i helgen, men ändå har det varit väldigt lugnt och skönt. Har solat, haft en tvådagars på krogen, ätit god mat och bara umgåtts.

Fredagskvällens utgång blev lite väl blöt, men jag hade roligt iallafall. På lördagen träffade jag Jenny, riktigt roligt att snacka lite barndomsminnen!

Idag så har jag jobbat och nu sitter jag och ska beställa lite kurslitteratur till mina två sommarkuser..sen är det stallet som gäller. Inget riktigt solväder idag, även fast det är riktigt varmt och härligt!

Nä nu ska jag nog lägga mig o vila i en timme så att jag orkar vara vaken hela dagen. 5 är verkligen en okristlig tid att stiga upp! Speciellt när man går och lägger sig efter 00.00 o sedan inte kan sova riktigt pga värmen och hunden som ligger och skäller i sömnen...men men...=)

Ha det så bra

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja har sa passar man pa att ha tvadagars da jag inte ar hemma :P Jaja det ar bara for mig att hoppas att du fortsatter da jag kommer hem!