25 juni 2007

oj oj oj!

Vilken helg det blev till slut, jag är helt färdig!! Har hunnit med massor känns det som.

Fredag: Först dressyr på Mirran som var otroligt fin =), sedan upp till Nora för att lämna av Milou hos mor o far o äta lite midsommarmat, sedan ut till lövudden för mat och dryck av allehanda slag! Vilken kväll! Dansade massor på det spritdränkta golvet, spelade kubb och pratade. Riktigt bra kväll!

Lördag: Vår ettårsförlovningsdag!!!! =D
Började dagen med att städa i huset sedan for vi o kollade i Timrå på Maja och Annelie som tävlade. Tyvärr gick det inte jättebra för dem när vi var o kollade, men men... På kvällen så var det mat och fest igen. Och ikväll festades det rejält från alla parter!!

Man kan alltså säga att vi firade midsommarhelgen rejält på alla sätt och vis!

Får kanske säga att Annso vann vakenhetstävlingen, sen hann hon ju även med en hel del annat så det var ju roligt ;) Den andra tävlingen vann nog tyvärr jag istället..eller så var min lördag som Annsos fredag =)

Nä nu ska jag iväg o jobba. Tre timmar sen får jag sooova igen, är otroligt trött just nu. Kommer vara ännu tröttare på onsdag eftersom det är kvällstävling imorgon! Men men, jag överlever nog!!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

ansj sa...

haha! ja men roligt hade vi!! ;D