15 januari 2010

Safari i Sydafrika

Vi letar just nu för fullt efter lämplig plats att bo på och fara ut på safari i Sydafrika de sista dagarna vi är där. Vi kommer ju att tillbringa 3 veckor i Sydafrika och den första tiden är det Kapstaden som ligger i fokus med dess fina närområden med bl.a. vingårdar i mängder!

Ifall någon av er har varit på safari i Sydafrika eller känner någon som har varit det så får ni gärna höra av er med lite tips!!


Åh jag önskar verkligen att vi ska få se en leopard!

3 kommentarer:

ansj sa...

Kicki om du känner henne (?) har varit på alla möjliga äventyr, bla på safari vill jag minnas =)
Hon kan säkert ge tips =)

..och jag är inte alls avundsjuk! =/
Om några år, när jag är färdig i skolan, tänker jag fråga er om tips! =D

ansj sa...

Carlström, hon har varit medryttare på ett gäng olika hästar på hrk. (hjälpte anna mycket förut, vet inte om hon fortfarande rider dock)

Hon har även dykt med hajar =)

Anonym sa...

jag såg en skogsmus när jag var ute i dag inte fy skam det heller.Man får se mycket när man åker skidor....