12 januari 2010

fullmåne?

Jag hade otroligt svårt att somna igår så det skulle inte förvåna mig ifall det var fullmåne inatt. Det är tur jag har en personlig väckarklocka som ringer och ser till så att jag tar mig upp ur sängen i tid ändå annars skulle jag förmodligen ha sovit bort större delen av dagen!

Dagen började iallafall bra med en promenad där Charlie fick testa på att dra Elsa på boben till dagis vilket gick otroligt bra! Charlie sprang som en dåre hela vägen och det verkar som om hon tyckte det var superkul att få dra med sin lilla sele. Men man kan ju undra vilka som skulle tro på Elsa ifall hon berättade att hon blev dragen av en Dvärgpinscher till dagis?! Måste fixa bild eller filmbevis någon dag!

Reseplaneringen pågår för fullt och vårt första planerade mål är Kapstaden/Sydafrika!

1 kommentar:

Malin sa...

Var roligt å se dig ute i lördags. =) Vi får styra en träff till sommaren då, är ju mycket nu innan ni ska resa, och jag är inte alls avundsjuk :P