11 januari 2010

biljetterna har anlänt

Idag fick vi våra biljetter så nu börjar jag verkligen förstå att det är sant.

Tidigt på morgonen den 27 januari far jag och Anders mot varmare breddgrader och tänkte inte komma hem förens den 4 juni =). Det ska bli helt underbart och det är en stor dröm som går i uppfyllelse för oss båda.

Det har varit stressigt nu på sistone i och med mitt examensarbete samt att det ska flyttas in en massa saker i vår lägenhet och ut ur en annan och så är det ju så mycket annat som måste fixas och läsas om innan vi far!

Vi kommer att ha en resedagbok/blogg under vår resa och hoppas att ni alla vill följa oss under vår drömresa runt jorden.

Längtar så jag tror jag spricker! Bilden togs i Thailand för 4 år sedan.

2 kommentarer:

ansj sa...

Wow, vilken dröm! är du färdig i skolan nu alltså? Har ni någon bestämd resplan eller bestämmer ni eftersom? =)
Du får slänga in länken till resedagboken här sen, jag vill gärna läsa om ert äventyr!

Josefin sa...

Ann-Sofie: Tyvärr hinner på grund av lite olika orsaker inte bli färdig nu i januari så jag har valt att lägga min redovisning i juni då vi kommer hem igen. Rutten är i stort färdigbestämd och kommer snart upp här i bloggen eller i resedagboken som skall skapas =)