15 december 2009

vinterland

Snöflingor har fallit ner över oss hela dagen idag och det är inte förens det är alldeles såhär vitt utomhus som jag förstår att det snart är jul. Tänk att det nästan bara är en vecka kvar till julafton, helt otroligt!

Idag så har jag fått 5 stycken julklappar fixade så nu är det inte alls många kvar. Det är nog bara min bröders julklapppar som inte är riktigt färdiga ännu, det har varit lite tomt med idéer när det gäller deras julklappar tyvärr. Men om någon dag så ska nog även deras klappar vara fixade, sedan återstår bara paketinslagning och väntan på julafton!

För den som har dåligt med idéer gällande julklappar rekommenderar jag verkligen Coolstuff som har mängder av olika prylar till bra priser! Har inte fått hem det jag beställt ännu men jag hoppas att allt är lika bra som jag tror!

Inga kommentarer: