09 december 2009

Ett tecken från ovan..

Jag har läst en i en hel del forum om nedanstående telefoner och Iphone som från början var den absolut starkaste kanditaten toppar visst listan på försäkringsskador i och med att skärmen är gjord av glas och då är otroligt ömtålig för fall.

Jag vet att jag kan vara otroligt fumlig med min telefon och tappar den minst 1 gång om dagen i golvet, men jag tror att någon från ovan vill påvisa det extra tydligtf för mig då jag de senaste dagarna har tappat min mobil i golvet minst 4 gånger om dagen på varierande underlag...vilket får mig att fundera på ifall det här med Iphone kanske verkligen är min grej.

Vet att det finns skydd att köpa men frågan är ifall de skyddar i ett fall på ca 1 meter ner på betonggolvet i trappuppgången för att sedan forsätta studsandes på trappstegen en våning ner..vilket tyvärr har hänt min telefon alldeles för många gånger.

I vilket fall förstår jag inte vad Anders menar med att ett sådant här skydd skulle förstöra själva känslan av att ha en snygg Iphone ;)


Inga kommentarer: