26 augusti 2009

trött hemtentaskrivare

jobbade 06-09 imorse så jag känner mig ganska så trött för tillfället. När klockan ringde i vid 05.10 kändes det som om huvudet precis hade hamnat på kudden. Jag förstår inte riktigt hur timmarna kan gå så otroligt fort när man sover och så otroligt långsamt andra stunder.

Igår fick jag reda på att jag skulle skriva en oplanerad hemtenta idag, en tenta som jag tidigare sagt att jag vill skriva som hemtenta men som han aldrig har bestämt datum för. Orkar inte klaga på den dåliga framförhållningen utan gör istället ett försök att knåpa ihop svar på alla frågor även fast jag inte har tillgång till all kurslitteratur. Det ska nog gå, alltid skönt att kunna lägga en till kurs bakom sig.

För tillfället är det otroligt lugnt och tyst här hemma för hundarna har gått över och lekt med grannarna (Anna och Anton) =). Känns otroligt konstigt att gå in i ett annat rum och inte höra deras små tassar trippa på golvet bakom samt inte ha någon av deras små kroppar liggandes tätt, tätt intill i soffan. Jag vet inte riktigt hur jag klarade mig utan dem förut, mina underbara prinsessor!

Inga kommentarer: