10 augusti 2009

Tiden bara rinner iväg!

Nu har tre semesterveckor försvunnit i en rasande fart. Vi har hunnit med att vara på bröllop, stadsfesten i Härnösand, Skara sommarland, Liseberg, massor av outlet center, i Stockholm, på farmors begravning, på utställning i Jämtland, pub aftnar och surströmmingsfest.

Semestern har varit helt underbar men jag önskar att den hade varit ännu längre! Men som tur var har vi en del roliga helger att se fram emot nu framöver och sista helgen i augusti far vi ju till London!!

Nu ska jag alldeles snart fara iväg och ta bort nagelförlängningen som jag gjorde, det har varit roligt att haft så långa naglar ett tag men när jag nu ska sätta igång och skriva på mitt examensarbete så tycker jag det är enklare att ha lite kortare igen.

Nu är det bäst jag sätter fart.

Inga kommentarer: