18 augusti 2009

Bloggen vilar

För tillfället känner jag inte en så stor lust att skriva i bloggen, har fullt upp med att plugga inför lite tentor samt pyssla på med lite annat smått och gott här hemma. Träningen med hundarna har tagit fart och nu känns det verkligen som om många delar har börjat lossna. Kanske det är därför hundbloggen känns roligare att uppdatera?!

Jag har blivit tokig i att fotografera och sitta och ändra bilderna som tas i photoshop. Än så länge kan jag inte så mycket men direkt när jag får tid så sitter jag där och knåpar.

I helgen har vi först firat Dennis födelsedag och sedan pappas i efterskott och min i förskott.

Nu ska vi sova och ladda inför morgondagens pluggande, två dagar kvar innan tenta i elektromagnetism och vågrörelselära skall klaras!!


Jag gillar värmen i denna bild, speciellt när den är svartvit!

2 kommentarer:

ansj sa...

Ni är så söta! =D
Jag tycker att du är duktig båda på att fota och fixa i photoshop.. Jag tycker om att mecka med PS själv också, finns ju oändligt mycket att lära sig =)

Anonym sa...

Hej..Jag kommer att sakna dig men..jag förstår./Ha det bra hälsar Disa