12 februari 2009

underbart väder och en underbar dag!

Milou har varit lite orolig inatt så när jag vaknade i morse var jag allt annat än pigg och på bra humör men efter att ha legat och dragit mig i några minuter till så förändrades humöret snabbt!

jag känner mig duktig idag eftersom jag tog mig upp ur sängen före 8.00, jag har varit och tränat, jag har fått en hel del skolarbete gjort samt att jag har lagat "riktig" lunch även fast det bara var jag som skulle äta =)

Ikväll så ska vi på bio och se förhandsvisningen av "The Wrestler", det blir nog en mysig kväll tror jag!

Nu ska jag kika runt lite på internet, äta upp min lunch bestående av keso, stekt skinka och grönsaker och sen är det dags för lite mer skolarbete!

Kikade lite bland mina bilder och hittade denna supersöta bild på mitt kusinbarn Elin =). Bilden är från hennes 1-års dag.

Inga kommentarer: