27 februari 2009

Glasögonorm!



Det ska jag bli! Besöket hos optikern gick bra men precis som jag trodde så har jag brytningsfel, speciellt på mitt högra öga och det är därför det känns så jobbigt att skifta mellan kort och långseende.

Jag fick testa att sätta i och ta ur linser, det var otroligt pillrigt! Men vi får se hur pass jag trivs med glasögon, kanske att jag köper linser som komplement så småningom.

Drog iallafall runt Linda i butikerna för att testa mängder av fula glasögon!! Till slut hittade jag 4 på Specsavers och 2 på Synoptik som jag gillade så pass mycket att de fick följa med hem över helgen. Har testat dem igen, och igen, och igen och än så länge så har jag och Linda två stycken favoriter men vi får se vad Anders har att säga om dem när han kommer hem =). Som vanligt är det de två dyraste som är mina favoriter =S

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta en bild på dig i alla olika glasögon så kan vi hjälpa till också :P Hoppas allt är fint med er allihopa! kram kram!