16 februari 2009

jag beundrar småbarnsföräldrar!

just nu känns det lite som att vi har småbarn här hemma.
Milou väcker mig 2-3 ggr per natt eftersom hon vill gå ut och kissa, valparna gnäller då de inte hittar fram till Milou direkt när de är hungriga och Milou håller på och bygger bo halva nätterna.

Så därför vill jag bara säga att jag beundrar småbarnsföräldrar som efter många vakna nätter ändå kan gå iväg och sköta sitt jobb. Själv kan jag ju alltid sova en liten stund extra för att kompensera den förlorade sömnen!

Men sen så är de ju otroligt söta och underbara både valparna och Milou så egentligen ska jag inte klaga!!

1 kommentar:

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Hahaha.. jo jag vet exakt hur du har det =) Men visst är det härligt, man värderar de där korta stunderna i lugn och ro bättre =D