10 februari 2009

träna träna

idag så tänkte jag sätta igång med mitt styrketränande igen, måste ju försöka hålla igång nu när jag väl påbörjat det hela!

efter att ha läst om en tik som föddes liten, på en annan dp sida, så är jag så orolig för våra små, den tiken dog nämligen när hon var 3 veckor gammal. Huva..ska absolut fortsätta stödmata våra småtjejer!

jag håller fortfarande på med stockholmstrafiken och det går otroligt långsamt men iallafall framåt. Ringde upp min lärare igår så nu är jag lite mer på rätt spår igen. Fast det var inte så roligt att höra att ingen tidigare hade klarat hemtentan som jag ska göra, lycka till för min del alltså..

Det är otroligt vackert väder ute idag! Det är sådana här dagar man ska ha en egen häst att få galoppera genom snön med!!

Inga kommentarer: