06 januari 2009

Längesedan jag skrev något nu..

Men jag har endast sovit en natt hemma sedan 23/12!
Jag har hunnit med att fira en jättemysig julafton, varit på kanarieöarna en vecka, fixat med bröllopshemsida i Sundsvall samt hälsat på Anders släkt i Jämtland =).

En längre uppdatering kommer någon annan dag, har redan varit vaken alldeles för länge..Men det är lätt att man fastnar i hemsidefixandet. Nu har jag iallafall en bra grund att stå på.

Vår egen hemsida börjar dessutom ta form, det är otroligt mycket som inte är 100 ännu men om ni vill kan ni ju kika in och tycka till lite =). Har dock inte fixat någon gästbok på hemsidan ännu utan kommentarerna får ni skriva här!

http://home.swipnet.se/torra/

Nu ska jag sova, på onsdag så börjar vardagen igen!

1 kommentar:

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Fin hemsida och väldigt spännande med valpar på väg=)