18 januari 2009

Hej vad det går!

Den här helgen har gått otroligt fort och vi har hunnit med en massa roligt!

Började i fredags med att skriva tentan, endast 3 frågor med mycket konstig poängfördelning..men men.

Var sedan en sväng till pappa och fikade innan jag for till IKEA där jag av en slump träffade på mamma =). Inhandlade lite smått och gott och for sedan hem och sov någon timme med Milou tätt intill.

På kvällen var det fest som gällde här hemma, hade en riktigt trevlig kväll även om mina favoriter inte kunde närvara!

Lördagen började lugnt med film men gick sedan fortare och fortare! Var ner i Birsta och handlade mat samtidigt som Emil köpte ett bord på IKEA. For hem och lagade sedan mat i ett rasande tempo!! Vi var totalt 9 personer som skulle äta och vi tänkte bjuda på tapas vilket visade sig ta mycket längre tid än vad vi hade planerat! Tur att det blev supergott och uppskattat iallafall =)

Idag har iallafall varit en hellugn söndag! Vi har mest legat i soffan och sett på film och ätit en massa gott.

Tänkte sätta mig o fixa lite med vårs hemsida nu samt bröllopshemsidan som jag också håller på med.

Snart är det dags för 6-veckors mätningen av Milou!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

adressen till bröllpshemssidan??