28 januari 2009

en helt vanlig onsdag

Började dagen med att jobba mina tre timmar på coop, fortsatte sedan med styrketräning med Linda. Där efter har jag ätit lunch, sovit en timme, pluggat samt rastat Milou otaliga gånger. En helt vanlig onsdag nu för tiden alltså..

Det verkar som att valparna trycker på som tusan just nu för Milou är kissnödig stup i kvarten. Tur att hon är så söt när hon kommer vaggandes till mig, krafsar mig på armen och vickar på huvudet och utnyttjar sina hundögon till fullo. Då förstår man att hon vill gå ut =)

Jag ska nu börja jobba två timmar extra i veckan på coop som upplockare av barnmat eftersom den personen skulle sluta. Alltid trevligt med lite extra klirr i kassan!

För tillfället drömmer jag mig bort med lite utlandsbilder och fastnade vid den här, förstår fortfarande inte hur jag (höjdrädd som få) vågade mig på det här!

Inga kommentarer: