15 april 2008

Längesedan nu..

sitter i en av skolans datasalar i Sundsvall just nu, var ett bra tag sedan jag var här sist. Först fick jag "ledigt" eftersom jag inte behövde skriva ett arbete, sedan tog jag ledigt eftersom vi for till Rom, sedan blev det en vecka till "ledigt" p.g.a. en massa strul från skolans sida! Men nu är jag tillbaks, motiverad till tusen...eller?

Förhoppningsvis är föreläsaren bra så att jag känner att det ger mig något att åka 8.25 och komma hem 14.20 för endast 1 h och 45 min föreläsning!

Igår inhandlades iallafall gardiner till vårt nya vardagsrum, jättefina =) De är vit/brun/beiga med cirklar, passar perfekt till vår beiga soffa och vår bruna fondvägg med cirklar!! Köpte även ett par röda gardiner till sovrummet men tyvärr var det helt fel rödfärg så de får vi ta och lämna tillbaks. Tur iallafall att vi köpte dem på Lust och Fägring och inte på Jysk eftersom vi annars inte hade fått lämnat tillbaks dem då vi har tagit upp och testat dem!

Nä nu ska jag gå iväg och hämta en tenta som jag gjort sen tidigare och sedan är det dags för föreläsningen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömmer väl inte mig som står här och äter gammalt hö????