10 april 2008

helt ändrade planer för dagen

idag var det tänkt att jag skulle ha fortsatt mitt pluggande inför tentan men de planerna har jag helt skrotat eftersom det igår visade sig att de har lagt ut fel information i kursplanen och jag därför har suttit med helt fel böcker...=/

Nä jag får ta nya tag till omtentan istället! Tänkte lägga all min energi på flyttstädning och kanske några datalabbar istället.

Igår när jag torkade våra fönsterrutor kom jag förresten på en sak...till alla som känner sig trötta, nere eller allmänt ledsna säger man allt som oftast, gå och gör något roligt så ska du se att det känns bättre. Men varför göra något som man brukar tycka är roligt när man är på dåligt humör och kanske inte njuter av det fullt ut. Därför, när du anser att livet för stunden inte kan bli mycket tråkigare eller värre, ta dig för något riktigt riktigt tråkigt för att se ifall du hade rätt ;)

Inga kommentarer: