20 september 2007

Flitighetens lampa lyser

Ja just nu är jag riktigt nöjd med min flitighet när det gäller mina studier. Hänger med så gott jag kan samtidigt som jag fixar labbar och dylikt som legat och väntat sedan tidigare. Men så är det ju för mig, jobbar som bäst under press!

Jag ska snart ner till skolan och ha ännu en laboration, och med en lärare som verkar känd för att ha för svåra laborationer gentemot kursens nivå..suck! Men jag hoppas det går att lösa ändå! Och helst inom laborationstidens ramar.

Förstår mig inte på bussreglerna, ifall jag har Milou i en bur som gör att hon tar upp ett helt eget säte så får hon åka gratis men om jag har henne lös så att hon kan sitta i mitt knä då måste hon betala! Vart finns logiken i det?!?!

Nä nu är det bäst jag börjar göra mig i ordning..leta rätt på böcker och dylikt.

Avslutar med en mysig men lite suddig bild från en uteritt häromdagen!

1 kommentar:

Johanna sa...

Busschaufförer är ett helt eget släkte!

Usch vad jag saknar uteritterna med dig, men nåågon gång i framtiden, om kanske 10 år, så kan vi nog rida ut tillsammans igen!