15 oktober 2009

som alltid

Alltid, alltid när jag börjar komma igång med min träning så blir jag sjuk,skadar mig eller något dylikt. Det är precis som om någon där uppe inte vill att jag ska träna. Denna gång är det halsont jag dragit på mig.

Men men..det blir lugnt några dagar nu men sen ska jag banne mig ta tag i det igen, denna gång har jag bestämt mig! Vi har ju utställningsformen på våra små hundar att tänka på =).

Nu ska jag iväg och träna lite med Milou inför kommande tävling på söndag!

1 kommentar:

ansj sa...

Så himla typiskt,hoppas du kryar på dig snabbt! Jag brukar med lyckas dra på mig förkylningar av alla slag när jag sätter igång och tränar... Tror att kroppen hamnar i chock eller nått ;)
Men nu har jag hittat den perfekta lösningen (för att inte ge upp och lägga av igen) Jag har köpt ett årskort på friskis.. I och med att det dras pengar på autogiro varje månad så är jag ju liksom tvungen att masa mig iväg till träningen minst 3 gånger i veckan.. jag är alldeles för snål för att betala i onödan! ;)