23 september 2009

skola eller fritid?!

Igår hade jag fullt upp med en massa photoshopuppgifter eftersom jag blev sent registrerad (igår) på den datakursen och sista inlämningsdag för första uppgiften var idag! Efter många timmar med fixande och trixande så lyckades jag tillslut få till alla delar som skulle vara med. Nu ska det bli spännande att höra vad de tycker om det jag gjort.

Det var iallafall otroligt roligt att komma igång med kursen och det kändes nästan förbjudet att sitta och "leka" i photoshop hela dagen!

En av uppgifterna var att skapa en logga med sitt eget namn, såhär fick min se ut:

1 kommentar:

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Snygg logga!

Hehehe.. ja hade Sebastian fått bestämma hade det stått en ponny här för längesen. Men nu har jag fixat så han kan börja rida på en ponny iaf. Min gamla shettis finns här i närheten så på lördag så ska han få rida på henne. Hon är alldeles lagom stor och väldigt snäll.
Ska bli kul att se om han vågar trava. Ja det ska ju börjas i tid =)