21 september 2009

helg med känsla av sommaren

Vilken värme vi fick ta del av i helgen. Helt underbart väder med en sol som strålade så härligt så att det nästan kändes som sommar.

Igår tog vi verkligen vara på det härliga vädret och var ute mest hela dagen på promenader och kantarellplockning så det var tre trötta men lyckliga själar som kom hem till lägenheten igår. Charlie är för tillfället hos sin extra-familj och njuter av livet som ensamhund.

Tog en hel del foton igår, en del som är helt perfekta för vidare redigering, som jag ju först "bara" måste lära mig hur man utför ;).

Har tidigare använt mig en del av gratistjänsterna på Webdesignskolans sida men nu funderar jag på att betala in för ett års medlemsskap så att jag kan lära mig ännu mer om webdesign och photoshop!

En av mina favoritbilder från helgen, ser så mysigt ut när de går där alla fyra

Cosmo i full fart på stranden

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät skönt det där...och nu undrar jag hur var filmen? Ta hand om dig...//Disa

Ullis sa...

Riktigt fina bilder!!

Anonym sa...

Snyggaste (han)Tollaren i stan!