10 september 2009

oj, oj vad tomt det var här!


Vet inte riktigt varför jag inte skriver något här, det har hänt en hel del roligt som jag skulle kunna berätta om, jag har massor av funderingar som jag skulle kunna beskriva, och jag har mängder av bilder som skulle kunna publiceras. Men ändå så är det alldeles tomt på uppdateringar..

Just nu strular det med skolan, fast det börjar ju bli lite av vardag för mig, skolan har väl inte riktigt flutit på under dessa 4 år så varför skulle det helt plötsligt göra det under det sista halvåret?! Det är kurser som är felregistrerade, det är betyg som inte registreras in, lärare som krånglar, lärare som är flummiga och så är det lärare som inte orkar rätta skrivna tentor.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för tillfället, vill byta ut en kurs men inte fått godkänt på den punkten ännu så jag vet inte ifall jag ska fortsätta med den gamla eller påbörja den nya. Känner att tiden rinner iväg, jag är rädd att denna termin kommer att försvinna i rekordfart och att jag i januari kommer vakna upp och fundera över vart den har tagit vägen!

1 kommentar:

marina sa...

Hallå... Det låter inte så bra med skolan... Det är väl speciellt på slutet man vill att allt ska funka då man har det stora examensarbetet framför sig.. Hoppas iaf att det löser sig :) Läste att Charlie fått dra tänder, blev det många? Vi hade samma problem med Spidvej och där blev summan kardemumman 10 gaddar samt några återbesök.. Hoppas att ni haft bättre lycka :)