09 juli 2009

Less, less, less

För tillfället är jag otroligt less på skolan. Pressen som alltid ligger över mig är extra stor för tillfället eftersom det nu börjar närma sig slutet. Det blir egentligen inte bättre när jag hör att nästan inga i min klass kommer att ha klarat tillräckligt med kurser för att kunna påbörja sitt examensarbete till hösten.

Jag själv ska skriva 3 tentor i slutet av sommaren, tentor som jag missade/kuggade då vi var på vår långresa. Klarar jag alla 3 så kommer ingen vara lyckligare än mig, det är så otroligt mycket som skulle underlättas!

Artikelgranskningen är iallafall inlämnad igen, får se vad han har att anmärka på denna gång. Just nu sitter jag med rapporten och rättar till de delar han hade att anmärka på där..humöret är i botten men förhoppningsvis blir det ett bra arbete till slut!

1 kommentar:

Mittlivblandungarhundarochhastar sa...

Kom igen kämpa på¨snart är du färdig! jag vet hur det är att plugga, sista året är värst, då känns det som on alla krafter är slut.