02 juli 2009

jag kom av mig i mitt städande

och så var det torsdag igen, vilket innebär städning och tvättning här hemma. Drog igång med ett högt tempo när jag först hade sovit några timmar för länge, men efter lunchen så trappades tempot ner rejält. Har egentligen inte så himla mycket kvar utan ska bara hämta tvätten, som bör vara torr i detta nu, i tvättstugan, dammsuga de rum jag inte hann före lunchen, samt torka golven i hela lägenheten. Skulle jag bara ta tag i det hela så skulle jag vara klar i ett nafs!

Igår var vi ner en sväng till Sundsvall för att Anders och Daniel skulle prova ut kläder inför bröllopet, själv var jag barnvakt åt Ida under tiden. Där efter tog vi vår svarta fara hem igen och jag begav mig till Johannas stuga för lite grillad mat, vin, vildmarksbad och tjejsnack. En trevlig kväll helt enkelt!


Ida

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej Jossan.
Kul att hittat din blogg också! nu har jag en till att följa bland mina favvo bloggar =) Kram maria

Malin & Zilla sa...

Kul o hitta hit! =)
Håller du med agility med hundarna dina??

Kram